#Loewe : un elogi de la vacuitat i l’estupidesa

La vergonya aliena m’impedeix d’embedir aquí l’anunci de la nova campanya de Loewe: un veritable elogi de l’estupidesa i la vacuïtat…

No hi ha dubte que han aconseguit l’impacte que pretenien, convertir-se en trending i que milers de persones el visionin, a canvi d’enemistar-se amb un sector –majoritari– de població que no tenim ni diners ni ganes de comprar-nos un bolso Loewe.

Quan mig país està patint les conseqüències dramàtiques de la crisi, Loewe ens mostra un selecte grup de fills de papà, que amb tota naturalitat ens expliquen què significa per ells la marca Loewe i ens transmeten missatges d’una profunditat tal, que encara em fa mal el cap de pensar-hi: que si “enamorar-se és superguay”, que si fer-se gran “és un rotllo”… I que promocionen el seu país lloant les seves dones, el gazpacho i el “mucho buen vino”. Vaja, que a més de pijos són uns veritables patriotes.

No sé d’on han tret aquests personatges, però no crec que siguin representatius del que és un jove de l’Estat Espanyol. Em costaria molt identificar algun dels meus alumnes en aquest anunci. Potser en realitat som víctimes d’una invasió extraterrestre i aquests paios són uns àliens com els del darrer post d’en Joan.

Anuncis

7 thoughts on “#Loewe : un elogi de la vacuitat i l’estupidesa

  1. Fa molta pena que als joves, se’ls hi vengui el culte al cos, com eina per triomfar en aquesta vida. Que l’imatge física, sigui l’única cosa important.!!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s