El #29M faré #vaga… Vaga cerebral

Em sobren motius per fer vaga el 29M: en primer lloc perquè cau en dimecres, i els dimecres és el dia que tinc “tubo” (cap hora lliure de classe) i acabo sempre amb el cap com un timbal… Què dius Jaume?, que cau en dijous? Vaja, el goig per un poig!. Bé, el segon motiu era que m’encanta anar d’anti-sistema almenys un cop a l’any, i convé no perdre els bons costums (“que sí, que sí, que viva el Ché!) i el tercer: donar el meu suport al president de l’Estat, perquè pugui presumir davant dels seus amics de Brusel·les i davant dels mercats que ha fotut unes reformes que ens estem cagant en ell i en la seva mare… És clar també hi ha d’altres motius més banals per fer vaga, com ara que m’abaratin l’acomiadament, les retallades a sanitat i educació, els cinc milions d’aturats o la mangada de 2500€ que m’han fotut a la nòmina…

Per tots aquests motius he decidit que el proper dijous faré vaga, vaga cerebral: posaré les meves neurones a zero i em quedaré en estat catàrtic amb un somriure hieràtic dibuixat al meu rostre. Posaré la cara de l’idiota que no s’entera de res, que no sap del cert si les reformes són o no justes i necessàries, si ens convé adoptar el model  laboral alemany i si aquesta és l’única via per sortir de la crisi… El que sí sé és que polítics, patronal i sindicats la nit del 29M acabarant dient el mateix que diuen en cada show electoral: que tots han tret uns magnífics resultats: segons uns, haurà estat un èxit de participació i segons els altres haurà estat un fiasco total. Uns veuran confirmada les seves reformes, i els altres la seva oposició… I entremig quedarem nosaltres… amb cara d’imbècils.

Anuncis

3 thoughts on “El #29M faré #vaga… Vaga cerebral

Deixa un comentari

