Coses per les que no t’has de preocupar…

Coses per les que no t’has de preocupar:
  No et preocupis per l’opinió dels altres
  No et preocupis per les nines
  No et preocupis pel passat
  No et preocupis pel futur
  No et preocupis per créixer
  No et preocupis per passar davant de ningú
  No et preocupis pel triomf
  No et preocupis pel fracàs a menys que vingui per culpa teva
  No et preocupis pels mosquits
  No et preocupis per les mosques
  No et preocupis pels insectes en general
  No et preocupi pels pares
  No et preocupi pels nois
  No et preocupis per les decepcions
  No et preocupis pels plaers
  No et preocupis per les satisfaccions
 
Coses per pensar:
  Quin és realment el meu objectiu?
  Què estic fent de bo en comparació amb els meus contemporanis pel que fa a:
  (A) Beques
  (B) Comprenc la gent i sóc capaç d’estar bé amb ells?
  (C) Procuro que el meu cos sigui un instrument útil o l’estic descuidant? “

Carta de F. Scott Fitzgerald a la seva filla Scottie d’onze anys d’edat.  Extreta de F. Scott Fitzgerald: A Life in Letters

2 thoughts on “Coses per les que no t’has de preocupar…

Deixa un comentari

