The rising! (ens en sortirem)

Encara que Europa entri en una recessió que ens obligui a portar escafandra, encara que el PP tingui majoria absoluta fins a la fi dels temps, encara que el podrit estigui a 6 punts (desenganyeu-vos el València no foterà res…), encara que la meva nòmina s’encongeixi més que un jersey dels xinos, encara que Trànsit em faci més fotos que un paparazzi, encara que no em paguin ni un duro de la llei de dependència, encara que un litre de benzina sigui més car que una ampolla de vi del Priorat, encara que no deixi d’augmentar la gent que es queda sense feina al meu voltant, encara que l’Urdangarin, en Camps i tota la xusma del món mundial quedin impunes davant la justícia, encara que Espanya ens robi, encara que converteixin el meu país en un macro-complex de joc i borratxeres, encara que m’hagi pujat el colesterol i les obres del l’AVE no s’acabin mai… Avui, amics, us he de confessar que tinc la certesa que ens en sortirem. Bona pasqua a tothom!

Anuncis

Deixa un comentari

