En David Heredia és un creatiu de publicitat que treballava a Tele5. Es veu que no estava content amb la seva feina en aquest prestigiós canal, conegut pels seus continguts altament educatius i d’enorme interès cultural, i va decidir canviar d’aires. El problema és que el mercat laboral no està per moltes alegries, i el nostre creatiu ha hagut d’aguditzar l’ingeni per obrir-se camí en el món audiovisual. En aquest vídeo ens demostra que és un creatiu de noms i de fets que sap vendre el producte, que viu l’ètica professional i, sobretot, que té uns avis entranyables…
Boníssima la iniciativa, però no sé pas si tindrà èxit. Ho dubto.
Però com a mínim ha aconseguit milers de visites a Youtube i Vimeo i una basta presència a les xarxes socials…Unes dades que són més significatives i objectives que les lloances dels seus avis i una magnífica carta de presentació per una empresa de publicitat…
Sí, sí, però els arguments que donen els avis no són gaire…, diríem…, tècnics. Com a carta de presentació, està bé, però…, no crec que un “tio” aconsegueixi treball d’aquesta manera. I si ho aconsegueix amb aquest vídeo, hem de tornar a parlar de la diferència de mentalitats que hi ha en aquesta península.
Retroenllaç: Metro Currículum | soma