La necessitat aguditza l’ingeni…

En David Heredia és un creatiu de publicitat que treballava a Tele5. Es veu que no estava content amb la seva feina en aquest prestigiós canal, conegut pels seus continguts altament educatius i d’enorme interès cultural, i va decidir canviar d’aires. El problema és que el mercat laboral no està per moltes alegries, i el nostre creatiu ha hagut d’aguditzar l’ingeni per obrir-se camí en el món audiovisual. En aquest vídeo ens demostra que és un creatiu de noms i de fets que sap vendre el producte, que viu l’ètica professional i, sobretot, que té uns avis entranyables…

Advertisements

4 thoughts on “La necessitat aguditza l’ingeni…

    • Però com a mínim ha aconseguit milers de visites a Youtube i Vimeo i una basta presència a les xarxes socials…Unes dades que són més significatives i objectives que les lloances dels seus avis i una magnífica carta de presentació per una empresa de publicitat…

  1. Sí, sí, però els arguments que donen els avis no són gaire…, diríem…, tècnics. Com a carta de presentació, està bé, però…, no crec que un “tio” aconsegueixi treball d’aquesta manera. I si ho aconsegueix amb aquest vídeo, hem de tornar a parlar de la diferència de mentalitats que hi ha en aquesta península.

  2. Retroenllaç: Metro Currículum | soma

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s