Fugir als boscos…

Fugir als boscos…Ja estic instal·lat aquí, en una masia perduda enmig d’Osona, lluny de la civilització i la tecnologia, on la flaire de les granges arriba amb més nitidesa que la senyal de 3G. Aquí estic, disposat a fer com en Thoreau: fugir als boscos i distanciar-me de la quotidianitat, mirar-me el món en perspectiva i fer front només als fets essencials de la vida…

Aquí no hi ha res d’exòtic ni gaudim de cap comoditat, aquí no fem esports d’aventura ni hi ha cap altre música que les nostres cançons. Tampoc degustaré una cuina selecta ni em prendré sofisticats gintònics, però sé que aquí hi trobaré quelcom més essencial que la wifi, un spa o un xiringuito de platja… Aquí hi ha pau i estic en família, la resta ara mateix em preocupa res o quasi res.

Al setembre ens hi tornarem a posar… Bon estiu i descanseu força!

Anuncis

6 thoughts on “Fugir als boscos…

Deixa un comentari

