Olé tú, Wert! (2)

Estic encara mig engripat i no em trobo en condicions d’escriure un article a l’alçada de la intervenció d’ahir del ministre Wert al Congrés dels Diputats. Només un apunt per manifestar un cop més la meva adhesió a les seves declaracions. M’agafo a les seves paraules i n’extrec una conclusió evident: si els estudiants catalans s’han d’espanyolitzar, ministre Wert, serà que el vostre executiu reconeix obertament que no són espanyols?

Per fi allà a Madrid hi ha algú que entén el que està passant…

Anuncis

8 thoughts on “Olé tú, Wert! (2)

  1. Retroenllaç: Olé tú, Wert! (2) | Soma | Scoop.it

  2. Doncs “al tanto”, que la seva última perla ha estat dir que els que ens hem sentit ofesos per les seves paraules (pràcticament la totalitat dels catalans) tenim problemes mentals.

  3. Em sembla que és d’agrair algú que diu el que pensa i no se n’amaga. Jo a aquest senyor no el podia ni veure i ara em cau una mica millor. I ESTIC AMB TU Txema, aquest home ens ajuda, i molt!, a la causa. Necessitem “tombar” els indecisos i no hi hares com aquestes inestimables ajudes. Gràcies, Wert. Olé tu. Txema, millora’t.

Deixa un comentari

