Va filla, anem a la mani

– Però és que papa, em fa pal… I a més, com que no hi haurà classe aprofitaré el matí per canviar els punts del mòbil… Em regalen un iPhone, saps?

– Però què estàs dient?! No m’ho puc creure. Han pujat les matrícules, redueixen el professorat, alguns centres no en tenen ni per paper de water… I tu pensant en canviar de mòbil!

– Doncs al meu insti no estem tan mal… I a més no tinc res que posar-me…

– De debò filla que no m’ho puc creure… Què hem fet malament la teva mare i jo? Nosaltres vam còrrer davant la policia per defensar els teus drets… No et preocupen els drets dels teus fills?

– Però si jo no tindré fills, papa… I si els tinc no serà als 25 anys com tu

– Doncs pensa en els teus companys… si pugen les taxes, molts d’ells no podran continuar els estudis… A tu això de la justícia social, la llibertat, la igualtat et rellisca o què?

– Va papa, no em tornis a fotre el sermó aquest… Ah! Perdona, tinc un whatsapp!… És la Judith, em pregunta si aniré a la mani…  A ella li fa il·lusió perquè es vol fer unes fotos pel seu perfil de Facebook. Li va molt aquest rotllo, té un conjunt del Bershka una mica hippy ideal per aquestes ocasions, saps?…

– Ja veig. Serà millor que ho deixem aquí. Jo vaig tirant…

– Cap a la mani?

– No, no… Em sembla que m’en vaig a veure la teva àvia, que m’expliqui com s’ho van fer per educar-me…

One thought on “Va filla, anem a la mani

  1. Retroenllaç: Va filla, anem a la mani | Soma | Scoop.it

Deixa un comentari

