Benvinguda!

En la discussió del post d’abans d’ahir una lectora afirmava que el meu escrit estava tenyit per una determinada visió del món. Totalment cert. És evident que tots ens mirem les coses des d’un determinat punt de vista i que és important parar-se a pensar com l’has anat construint, quines persones i quines experiències han ajudat a composar uns eixos de coordenades sobre els que situar la realitat. No ens podem deslliurar de l’efecte que té en nosaltres el que veiem al nostre voltant. Comparteixo despatx amb quatre persones i entre tots sumen 11 fills (des d’avui ja són 12!). La família té per tots nosaltres un paper primordial: gran part de les converses giren entorn de les al·lèrgies d’un, l’inici de la universitat de l’altre, el cumple de la de més enllà… Comparteixo despatx amb unes persones que a vegades van atrafegades o capficades per un o altre maldecap, però puc constatar que són felices, i que cada nou fill que arriba al despatx és un motiu inexplicable d’alegria per tots, encara que per uns dies se’ns giri un xic més de feina… Per això avui estem de festa (no tenim coca de ratafia però tot es farà, oi?) per celebrar que al despatx hi tenim un altre presència no física però sí profundament sentida.

Us deixo amb aquest time lapse que resumeix en 95 segons un projecte de 9 mesos i que va arrasar al Youtube amb més de nou milions de visites… Eva, Albert: moltíssimes felicitats!!!

Anuncis

3 thoughts on “Benvinguda!

  1. Retroenllaç: Benvinguda! | Soma | Scoop.it

  2. Tot el que ens envolta des de el primer dia,per descomptat que ens influeix durant tota la vida. I és més, crec que el vincle pares-fills, és el més important.
    Les dues grans satisfaccions de la meva vida han sigut, el neixement del meu fill i la trobada de la pau interior a través del descobriment de la fe.
    Justament ahir, va fer 15 anys del neixement del meu fill. Jo pensava que no podría tenir fills. Però un bon dia, em vaig quedar embarassada. Pel meu marit i per mi va ser una sorpresa meravellosa.
    Durant aquest anys, he après moltes coses a traves del meu fill. M’agrada veure’l creixer en tots els sentits, i aspiro a que sigui “persona”.
    No em vaig tornar a quedar embarassada. Tenia l’opció de fer-me algun tractament per tenir més fills. No vaIg voler. Crec que aquestes coses han de venir soles. Però respecto a les dones que agafen aquesta opció.
    Felicitats, Eva i Albert.
    Bon cap de setmana, amb pluja, sol…i si pot ser bolets….i no oblidem, també molt d’amor per tothom…..bueno jo vaig a preparar canelons que tinc a la família a dinar……en fi….bon descans a tothom!!!!

Deixa un comentari

