Wonder, la cançó

“Els metges han vingut de ciutats llunyanes només per veure’m estesa sobre el meu llit. No es  creuen el que estan veient. Diuen que jo dec ser una de les meravelles de la creació de Déu i no poden donar cap explicació al que veuen. Els diaris em fan preguntes íntimes, volen confessions, volen robar la glòria de la meva història.

Crec que la sort em va somriure. El destí va riure mentre s’acostava al meu bressol: “Aquesta nena serà capaç, deia mentre aixecava el meu cos, aquesta nena serà dotada d’amor, de paciència i de fe. Ella farà el seu camí”.

La gent quan em veu diu que sóc un desafiament al seu equilibri. Jo estic per sobre vostre quan us confonc i us sorprèn descobrir que sóc una de les meravelles.”

Wonder és una cançó que Natalie Merchant va composar arran de la seva col·laboració amb un hospital infantil i que  interpreta en aquest clip amb un grup de nois i noies que pateixen alguna malaltia o discapacitat, i que participen en els campaments The hole in the wall gang apadrinats pel ja difunt Paul Newman. Sens dubte són una meravella.

Anuncis

One thought on “Wonder, la cançó

Deixa un comentari

