A les portes del cel…

Un andalús que es deia Manolo es va morir i es va posar a la cua per entrar al cel. Hi havia més gent davant seu i al principi de la cua hi havia Déu nostre Senyor controlant els accessos… Al primer el Senyor li va dir: “jo tenia fam i em vas donar de menjar: passa cap dins”. Al segon li va dir: “quan vaig tenir set em vas donar de beure: cap dins”. Al tercer li diu: “quan estava sol em vas venir a visitar: cap dins”. L’andalús, veient que ell no havia fet res de tot això, va decidir anar-se’n dissimuladament, però el Senyor, que el va veure marxar, el va cridar: “Manolo, on vas?!”. Ell va respondre: “Però és que Senyor, jo no he fet res”. El Senyor li va contestar: “Sí que has fet: quan estava trist tu em vas explicar un acudit”.

Anuncis

7 thoughts on “A les portes del cel…

  1. Retroenllaç: A les portes del cel… | Soma | Scoop.it

  2. Veieu que passa amb tanta campanya? Ara surt un acudit d’en Manolo i ja no hi ha comentaris !!!! Sort que Déu no mira si un és català o castellà, etc…(per cert, això de “Txeiks” no ho he trobat al santoral català…:)
    Au vinga, uns quants per alegrar la vida (no sé si dónen indulgència plenària ¿? )

    Matinar per anar a classe…
    Dos nois arriben tard a classe, i la professora li pregunta a un d’ells:
    – Miquel, per què has arribat tard?
    – Miri profe… és que somniava que viatjava per tot el món, i he conegut tants països… i he despertat un miqueta tard…
    – I tu, Joan?
    – Jo he anat a l’aeroport a rebre’l…

    Acudit per a tornar a començar el curs.
    Examen d’història en una escola d’adults.
    – A veure! Aquell del costat de la porta, en quin any
    es produí la batalla de Trafalgar?
    – No ho sé.
    – Però sabrà qui va perdre a Waterloo…
    – Waterloo? Ni idea.
    – A veure, qui va incendiar Roma?
    – No sé res de tot això.
    – Aleshores, què va fer ahir en comptes d’estudiar?
    – Vaig jugar a cartes.
    – Molt bé, home! No sé pas què ve a fer, vostè aquí.
    – Vinc a canviar unes bombetes. Sóc l’electricista de l’escola.

    Alguns acudits sobre ROSSES
    – SRTA , LA ROSSA… Li comuniquem que el seu avió ” viene demorado”.
    – Que bé, aquest és el meu color preferit!!!
    – Rosseta, has vist El Senyor dels Anells? – Sííí, però no li compraré res
    Diu la rossa: – Què passa al facebook? Em diu “la seva clau és incorrecte”, aleshores poso “incorrecte” però no obre!!!
    Un capellà a l’església diu:
    – Avui confessaré a totes les devotes.
    S’aixeca la rossa i pregunta:
    – I les que hem vingut en sandàlies… quan ens toca?

    L’última discussió
    He d’admetre que l’última discussió va ser culpa meva.
    Quan ella em va preguntar que estava veient a la TV, jo li vaig contestar: Molta pols ! Hauries de netejar…

    Programador informàtic
    Un nen li pregunta a la seva mare:
    Mama, què és un programador informàtic?
    És un senyor (pocs cops una senyora) que et soluciona els problemes de l’ordinador que no sabies que tenies d’una forma que no entens.

    Déu i el Dimoni.
    Déu va poblar la terra amb espinacs, coliflors, bròquils i tot tipus de vegetals perquè l’Home i la Dona poguessin alimentar-se i portar una vida sana.
    I el Dimoni va crear McDonald ’s, i MacDonald ’s va crear el Big Mac, i el Dimoni va dir a l’Home:
    ‘Ho vols amb patates i Coca Cola?’
    I l’Home va dir:
    ‘Sí i en grandària gran’.
    I l’Home va engreixar.

    La convivència en parella.
    Caram, Toni, quant de temps, què és de ta vida?
    -Mira, porto 10 anys casat amb la meva xicota. I tan feliç!
    Ostres, i com t’ho fas per aguantar la càrrega del Matrimoni?
    -Fàcil, el secret és no dur la contrària, i funciona.
    No, no pot ser!
    -Tens raó, no pot ser.

Deixa un comentari

