Malgrat tot… #Fallingplates

fallinplatedEm sap greu. I avui, quan et veig petit i indefens en una menjadora, em sap més greu que mai. Em sento avergonyit pels cops que he fallat, per les vegades que no he donat en el blanc de la meva pròpia vida, per les persones que he ferit i per les que he ignorat, pels cops que m’he preferit a mi i m’he allunyat de Tu. Perquè he sigut tan estúpid com per creure’m més llest. Perquè em pensava que tenia la raó quan només tenia la força.

Però malgrat tot, jo crec que tu ets Déu. Crec que tu has experimentat el mateix que jo, però Tu no has fallat… I no obstant això, no has vingut a jutjar-me sinó a salvar-me. No has vingut a recriminar-me sinó a abraçar-me. No has vingut a carregar-me de remordiments sinó a morir per ells.

Avui, aquí, ara, contemplant-te en aquest pessebre, només em surt demanar-te perdó. Perquè el pecat no es descobreix posant la nostra vida davant d’un codi, sinó davant del teu immens amor per nosaltres.

(Si no s’activen, poseu els subtítols en castellà clicant a “cc”).

Anuncis

One thought on “Malgrat tot… #Fallingplates

  1. Retroenllaç: Malgrat tot… #Fallingplates | Soma | Scoop.it

Deixa un comentari

