En el dia mundial del càncer infantil

cartas a diosDes de Planta Quarta fins a Polseres Vermelles porteu uns anys copant les nostres pantalles. He de confessar que us he intentat esquivar, canviar de canal, passar de llarg del cinema, perquè cada cop que us veig, encara que procuri somriure, el meu cor s’entristeixi. Em repugna que una criatura s’hagi d’enfrontar prematurament a una malaltia que us posa cara a cara amb la mort. La vostra vivència em colpeja; m’obliga a relativitzar els meus problemes i qüestionar el meu propi estil de vida. M’esperona a fer-me preguntes que no puc posposar; les preguntes decisives i transcendentals.  Avui, en el dia mundial del càncer infantil, també és el moment de reconèixer que les vostres històries ens plantegen respostes que poden tenir conseqüències imprevisibles per a la nostra vida, que la vostra malaltia té un poder transformador en una societat que es mou per uns paràmetres buits i caducs, que el vostre sofriment, tràgic i descarnat, no és en va.

5 thoughts on “En el dia mundial del càncer infantil

  1. Retroenllaç: En el dia mundial del càncer infantil | Soma | Scoop.it

  2. La meva amiga Marga i la seva filla Aida (de 4 anys), van morir de càncer.
    És una malaltia injusta…dolorosa, física i mentalment.
    És injust morir jove. Quan la malaltia ens venç i deixem de ser persones,
    i ja no podem més que, desitjar el descans, se’ns obre el cor i ens reconciliem
    amb la vida.
    Davant la mor tots som iguals, blancs o de color….rics o pobres…com també
    hauría de ser en la vida.
    En la malatia hem de ser ferms i lluitar. La lluita dia a dia és molt important.
    No vull deixar mai de recordar a la Marga i a l’Aida, perquè tinc la impressió
    de que mentre jo les recordi….elles encara estaran entre nosaltres.

  3. Retroenllaç: En el dia mundial del càncer infantil | ...

Deixa un comentari

