Súper Antonio

super AntonioA vegades els més petits, amb tota la seva senzillesa, ens donen lliçons que no podem passar per alt. El cas de l’Antonio i els seus companys i professors n’és un exemple. Una lliçó transversal que no figura en cap assignatura però que les abasta totes. Una lliçó que no trobem en cap llibre de text ni cap professor ens la pot arribar a explicar perquè només una persona com l’Antonio ens permet aprendre-la. Una lliçó que ens demostra que la inclusió no és una concessió, no és un acte de solidaritat envers els qui tenen una necessitat educativa especial, sinó que és un repte i un enriquiment per tota la comunitat educativa. Gràcies Antonio i gràcies a tots els teus companys i professors.

2 thoughts on “Súper Antonio

  1. Retroenllaç: Super Antonio | Soma | Scoop.it

  2. Fa un temps aquest video corria pel facebook. Molts dels meus amics el compartien, i al final el vaig mirar. És genial, però és que, com vaig explicar al meu blog, em va fer pensar en la meva pròpia experiència a l’escola. A la meva classe hi havia una nena amb Sd. de Down. Realment, poder compartir-ho amb ella, em va ensenyar moltíssimes coses. N’estic molt i molt agraïda d’haver pogut viure aquesta experiència. A mi i molts dels meus companys de classe ens va marcar positivament.

Deixa un comentari

