Imagina un món sense odi

imagina un món sense odiFa temps, quan començava la meva feina com a profe, em van ensenyar una tècnica per realitzar amb èxit les mes meves classes: consistia en aïllar-me uns moments, abstraure’m i imaginar com seria la meva classe, visualitzar cada activitat, suposar quina seria la reacció dels meus alumnes davant dels estímuls que els hi proporcionés, simular la meva reacció davant d’algun comportament inadequat i preveure les solucions… He de reconèixer que la tècnica em va funcionar, i així vaig superar amb èxit un primer any en la docència en el que les coses no van resultar gens fàcils.

Aquest anunci de la lliga anti-difamació m’ha fet pensar en aquest recurs però a escala global: si som capaços de visualitzar un món sense odi, potser serem més capaços de fer-lo realitat, no?

2 thoughts on “Imagina un món sense odi

  1. Retroenllaç: Imagina un món sense odi | Soma | Scoop.it

Deixa un comentari

