El que vaig aprendre a les classes de biologia…

Rory GallagherEncara que pugui semblar estrany, a les classes de biologia, apart de l’aparell de Golgi i el cicle de Krebs també vaig saber de l’existència d’en Jimy Hendrix o en Rory Gallagher. No és que aquests senyors entressin en el temari com a prodigis de la genètica humana, és que el profe era un autèntic expert en la matèria i entre la mitosi i la meiosi posava a prova la nostra cultura musical i ens convidava a descobrir els veritables mites del rock des dels Cream als Rolling passant per en Van Morrison.

No sé si van ser aquests parèntesis musicals els que em van despertar l’interès per la biologia o si van ser les classes de biologia les que em van aficionar al rock. El fet és que 20 anys després em dedico a ensenyar química -que no és biologia però hi té a veure- i em delecto escoltant i cantant els mites del rock… I encara avui, aquell professor de biologia no pot ocultar el seu entusiasme perquè en Rory Gallagher als seus 65 anys ha tret un nou disc. És ben bé que els vells rockers no moren mai i els bons professors tampoc, per això encara avui em descobreix la millor versió del knocking on heaven’s door  que he escoltat mai (amb en Gallagher mig amagat rera una colla de primaris tocant uns solos de guitarra que et deixen estès) i m’ensenya com un tresor l’entrada que conserva del mític concert d’en Gallagher a Barcelona l’any 1975…  Llarga vida a la biologia rockera!

Translate into your language: Saudi-Arabia-iconBulgaria-iconChina-iconCroatia-iconCzechDenmark-iconNetherlands-flat-iconUnited-Kingdom-iconFinland-iconFrance-iconGermany-iconGreece-iconIndia-iconItaly-iconJapan-iconSouth-Korea-iconNorway-iconPoland-iconPortugal-iconRomania-iconRussia-iconSpain-iconSweden-icon (1)

5 thoughts on “El que vaig aprendre a les classes de biologia…

  1. Retroenllaç: El que vaig aprendre a les classes de biologia....

Deixa un comentari

