Joe la Reina… Em sembla que ja sóc un hipster

Joe_la_Reina_leonFa un temps en aquest mateix blog vaig posar a caldo els hipsters, però han passat els dies i he de reconèixer que he sucumbit als seus encants i cada cop m’agrada més aquesta barreja de folk i pop que caracteritza aquest moviment.

Avui us presento un grup navarrès que es diu Joe la Reina amb un vídeo magistralment elaborat per Santi González Barros, un estudiant de comunicació de la UNAV. Un treball magnífic amb el que ha aconseguit captar l’essència del grup a través de les imatges, les paraules i les cançons.

Encara que sigui republicà, no puc deixar d’exclamar: llarga vida a (Joe) la Reina!

Translate into your language:Saudi-Arabia-iconBulgaria-iconChina-iconCroatia-iconCzechDenmark-iconNetherlands-flat-iconUnited-Kingdom-iconFinland-iconFrance-iconGermany-iconGreece-iconIndia-iconItaly-iconJapan-iconSouth-Korea-iconNorway-iconPoland-iconPortugal-iconRomania-iconRussia-iconSpain-iconSweden-icon (1)

One thought on “Joe la Reina… Em sembla que ja sóc un hipster

  1. Retroenllaç: Joe la Reina... Em sembla que ja sóc un ...

Deixa un comentari

