Lord, I need you per Matt Mahler

matt mahlerLa JMJ de Rio ens va regalar moments extraordinaris, com l’actuació d’en Matt Mahler a l’adoració eucarística de Copacabana. Us deixo amb una versió acústica de la cançó que va interpretar, acompanyat per la Audrey Assad. Una més d’aquelles cançons que m’ajuden a resar.

Senyor, vinc a Tu, et confesso
Deixant-ho tot aquí, trobo el meu descans
Sense tu no em puc sostenir
Tu ets qui guia el meu cor
Senyor, et necessito, oh, et necessito
Cada hora que passa et necessito
La meva única defensa, la meva justícia
Oh Déu, com et necessito
Quan el pecat és profund, més profunda és la teva gràcia
la gràcia està allà on estàs Tu
I allà on ets, Senyor, jo sóc lliure
La santedat és Crist en mi
Senyor, et necessito, oh, et necessito
Cada hora que passa et necessito
La meva única defensa, la meva justícia
Oh Déu, com et necessito
Ensenya’m perquè la meva cançó arribi on ets Tu
Quan la temptació vingui al meu camí
I com que jo no ho puc suportar cauré als teus braços
Jesús, Tu ets la meva esperança i la meva fortalesa
Senyor, et necessito, oh, et necessito
Cada hora et necessito
La meva única defensa, la meva justícia
Oh Déu, com et necessito
Tu ets la meva única defensa, la meva justícia
Oh Déu, com et necessito
La meva única defensa, la meva justícia
Oh Déu, com et necessito

Translate into your language:Saudi-Arabia-iconBulgaria-iconChina-iconCroatia-iconCzechDenmark-iconNetherlands-flat-iconUnited-Kingdom-iconFinland-iconFrance-iconGermany-iconGreece-iconIndia-iconItaly-iconJapan-iconSouth-Korea-iconNorway-iconPoland-iconPortugal-iconRomania-iconRussia-iconSpain-iconSweden-icon (1)

8 thoughts on “Lord, I need you per Matt Mahler

Deixa un comentari

