Hyeonseo Lee: com vaig fugir de Corea del Nord

Hyeonseo LeeQuan era petita, Hyeonseo Lee pensava que el seu país, Corea del Nord, era “el millor del planeta.” No va ser fins la fam dels anys 90 que va començar a qüestionar-s’ho. Va escapar del país quan tenia 14 anys per començar una nova vida en la clandestinitat, com a refugiada a la Xina. Però no li va resultar fàcil. La seva és una història personal de supervivència i esperança i un poderós recordatori d’aquells apàtrides que viuen enfrontats al perill amb un passat ple de records terribles i un futur marcat per la incertesa.

Translate into your language:Saudi-Arabia-iconBulgaria-iconChina-iconCroatia-iconCzechDenmark-iconNetherlands-flat-iconUnited-Kingdom-iconFinland-iconFrance-iconGermany-iconGreece-iconIndia-iconItaly-iconJapan-iconSouth-Korea-iconNorway-iconPoland-iconPortugal-iconRomania-iconRussia-iconSpain-iconSweden-icon (1)

2 thoughts on “Hyeonseo Lee: com vaig fugir de Corea del Nord

  1. Retroenllaç: Hyeonseo Lee: com vaig fugir de Corea del Nord ...

  2. Txema! Fa temps ja vaig veure aquest video i també em va impactar molt! Increïble la capacitat de lluita que té aquesta noia per aconseguir la llibertat. Tot un exemple.

Deixa un comentari

