L’exquisida sensibilitat d’un professor de literatura

ingrid marie hand me downAlguna vegada he compartit amb vosaltres l’alegria que em dóna veure algun dels meus alumnes triomfant acadèmicament o professionalment. És llei de vida que les noves generacions ens passin per davant i suposo que és normal que un profe s’enorgulleixi dels èxits dels seus alumnes. El que no és tan normal és que també m’hagi d’enorgullir dels èxits dels meus professors, però la vida dóna tombs inesperats i el que va ser el meu professor de llengua a Batxillerat ara resulta que és fotògraf i director de cinema als Estats Units. Fa poc va escriure i dirigir un curtmetratge titulat “Drive” i acaba de dirigir el videoclip de “Hand me down” de la cantant Ingrid Marie. Una deliciosa història d’amor narrada amb l’exquisida sensibilitat d’un professor de literatura.

Translate into your language: Saudi-Arabia-iconBulgaria-iconChina-iconCroatia-iconCzechDenmark-iconNetherlands-flat-iconUnited-Kingdom-iconFinland-iconFrance-iconGermany-iconGreece-iconIndia-iconItaly-iconJapan-iconSouth-Korea-iconNorway-iconPoland-iconPortugal-iconRomania-iconRussia-iconSpain-iconSweden-icon (1)

5 thoughts on “L’exquisida sensibilitat d’un professor de literatura

  1. Retroenllaç: L'exquisida sensibilitat d'un professor de lite...

  2. Em sembla que aquesta és la manera més correcte i bona de fer-se amb l’estimada. L’anomeno amor intel·ligent perquè busca el bé de l’altre i no el propi. Gràcies Txema.

Deixa un comentari

