Un regal inesperat…

warm grey a la mironaAhir va ser un dia carregat d’emocions intenses. No sempre es creua el llindar dels 40 i em va fer molta, moltíssima il·lusió rebre felicitacions de tota mena arribades de tot arreu -fins i tot de Corea!!-. Però el que em va deixar més astorat va ser aquest cartell que ha dissenyat en Paumo. En un primer moment vaig pensar que es tractava d’una broma, però quan vaig veure “divendres 6 de setembre a les 20:30” em vaig adonar que allò tenia tints de realitat. “Això no serà en serio?” vaig preguntar. Però em van assegurar que sí, que allò anava de debò… Vaig necessitar tot el dia d’ahir per pair-ho: jo, un músic aficionat, un pardillo professional, tocaré amb la meva banda, els Warm Grey, en la millor sala de concerts de Girona! Ni en el millor dels meus somnis podria haver sospitat una cosa així, i és lògic que vulgui compartir amb vosaltres l’emoció que sento i que us vulgui convidar a aquest insòlit esdeveniment. Així que ja sabeu… Us espero divendres a la Mirona!

Translate into your language: Saudi-Arabia-iconBulgaria-iconChina-iconCroatia-iconCzechDenmark-iconNetherlands-flat-iconUnited-Kingdom-iconFinland-iconFrance-iconGermany-iconGreece-iconIndia-iconItaly-iconJapan-iconSouth-Korea-iconNorway-iconPoland-iconPortugal-iconRomania-iconRussia-iconSpain-iconSweden-icon (1)

One thought on “Un regal inesperat…

Deixa un comentari

