Gràcies, profes #DiaMundialdelsDocents

teachers-day1Avui és el dia mundial dels docents i enlloc de retre’m un homenatge -que sincerament crec que no mereixo- sí que vull tenir un record especial pels meus mestres… Perquè si no m’haguessin encomanat la il·lusio per aprendre, avui no estaria ensenyant. Perquè si ells no haguessin compartit amb mi la seva vida jo no tindria la immensa sort de compartir la meva amb tants i tants alumnes dels qui he après tant com dels meus mestres.

Translate into your language: Saudi-Arabia-iconBulgaria-iconChina-iconCroatia-iconCzechDenmark-iconNetherlands-flat-iconUnited-Kingdom-iconFinland-iconFrance-iconGermany-iconGreece-iconIndia-iconItaly-iconJapan-iconSouth-Korea-iconNorway-iconPoland-iconPortugal-iconRomania-iconRussia-iconSpain-iconSweden-icon (1)

One thought on “Gràcies, profes #DiaMundialdelsDocents

  1. Retroenllaç: Gràcies, profes #DiaMundialdelsDocents |...

Deixa un comentari

