Cuerdas

cuerdas“Cuerdas”, escrit i dirigit per Pedro Solís García, va guanyar la setmana passada el premi Goya al millor curtmetratge d’animació. Una pel·lícula plena de matisos que narra la història de l’amistat entre dos nens molt especials. Una obra que parla de valors i il·lusions i que en només 10 minuts és capaç de captivar l’espectador des del primer fotograma fins els agraïments finals.

cuerdas

M’agrada particularment aquesta història perquè ens demostra que no hi ha millor vocació professional que la de dedicar-se al servei dels altres. Que els mestres i educadors tenim la sort immensa de lligar les nostres il·lusions professionals al progrés integral dels nostres alumnes.
Un amic que té una filla en una situació similar que el protagonista de Cuerdas ha escrit les següents paraules al Facebook: “Tothom al·lucinat amb el curtmetratge de ” CORDES “! Només dir-vos q tots teniu molt a prop un nen com el q surt en aquest vídeo: familiar, veí, fill d’amic, etc . Molt orgullós ho dic, jo tinc una filla “cordes” i un altre fill q seria l’equivalent de la nena del vídeo, i he de dir-vos sincerament, q no veig tant “m’agrada” al voltant meu, sinó q en moltes ocasions veig mirades d’estranyesa, llàstima , … tant per un com per l’altre. Us recomano q en lloc de tant “m’agrada” o “compartir” us acosteu a aquesta família propera q tots teniu i els digueu “m’agrada el teu fill , demà celebrem l’aniversari de Manolito o Pepita i ens agradaria q “Cordes” vingués…” a veure si aconseguim que la nena del vídeo deixi de ser una heroïna q realitza una gesta, i passi a ser una nena que juga amb un amic més dels que té. Ànims a tots! ( Amb això no vull desanimar a ningú q li hagi agradat el vídeo de ” Cordes “, ja que si el mateix ha remogut consciències , alguna cosa ja ha aconseguit , cosa molt important ) .

Clica sobre la imatge per accedir al vídeo.

Translate into your language: Saudi-Arabia-iconBulgaria-iconChina-iconCroatia-iconCzechDenmark-iconNetherlands-flat-iconUnited-Kingdom-iconFinland-iconFrance-iconGermany-iconGreece-iconIndia-iconItaly-iconJapan-iconSouth-Korea-iconNorway-iconPoland-iconPortugal-iconRomania-iconRussia-iconSpain-iconSweden-icon (1)

2 thoughts on “Cuerdas

  1. Quan anava per la meitat del vídeo se m’ha parat perquè diu l’ordinador que és material no permès… Ara m’he quedat amb ganes de més!!! Tenia molt bona pinta!

Deixa un comentari

