Tot depèn de l’angle amb què es mira

the guardianL’any 1986 The Guardian va llançar un anunci publicitari en el que s’observava un skin-head assaltant un vianant a qui sembla que vol sostreure el seu maletí.  L’anunci, però, ens demostra que sovint les coses no són el que semblen, que a vegades els fets i les imatges no s’expliquen per si mateixos i que cal conèixer les circumstàncies, tenir diferents punts de vista, per adquirir una visió de conjunt.

Val la pena recuperar aquell anunci i considerar de nou que davant l’allau informatiu que ens ofereixen les noves tecnologies és encara més important que mai tenir esperit crític per no empassar-nos-ho tot, per contrastar la informació i saber posar en tela de judici tot el que corre per les xarxes. Que la informació que rebem depèn molt del punt de vista des del que observem la realitat i que no sempre aquesta informació se’ns mostra amb imparcialitat… Sobretot quan es posa en joc la reputació i la bona fama de les persones.

Translate into your language: Saudi-Arabia-iconBulgaria-iconChina-iconCroatia-iconCzechDenmark-iconNetherlands-flat-iconUnited-Kingdom-iconFinland-iconFrance-iconGermany-iconGreece-iconIndia-iconItaly-iconJapan-iconSouth-Korea-iconNorway-iconPoland-iconPortugal-iconRomania-iconRussia-iconSpain-iconSweden-icon (1)

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s