Quina mena d’home seria si et deixés quan més em necessites…

Detesto profundament els programes de l’estil d’Operación Triunfo i les cançons que busquen deliberadament la llagrimeta em provoquen urticària a les orelles, però avui no em puc reprimir de posar-vos aquest tema d’en Chris Medina. Una cançó amb una història corprenedora, capaç de commoure al mateix Marylin Manson.

Chris Medina és un cantant que va participar l’any passat a l’American Idol. L’any 2009 es va declarar a la seva xicota, Juliana Ramos, amb qui havia festejat durant 9 anys. Dos mesos abans del casament la Juliana va patir un accident automobilístic a resultes del qual li ha quedat una lesió cerebral greu. “‘Quina mena de persona seria si no m’hagués quedat amb ella quan més em necessitava?”, aquesta és la reflexió que fa en la cançó que va interpretar a American Idol i que us poso a continuació, amb imatges reals de la Juliana i en Chris abans i després de l’accident, abans i després del seu matrimoni:

2 thoughts on “Quina mena d’home seria si et deixés quan més em necessites…

  1. Retroenllaç: Quina mena d’home seria si et deixés quan més em necessites… | Soma | Scoop.it

Deixa un comentari